Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
oji schreef:Mijn eigen stelregel om te promoveren is altijd dat ik de laatste proeven (zeker de laatste 5) minimaal dubbele punten gescoord moet hebben of liefst >200. Dan heb je marge voor de volgende klasse en weet je dat je de nieuwe onderdelen evt kan verknallen.
aiko schreef:Het is duidelijk dat mijn paard in de galop voor de L2 nog niet voldoende voor elkaar is, anders zou dat niet steeds weer naar voren komen. Heb ook niet gezegd dat het alleen aan de galop en het wijken ligt maar dat dat 2 punten zijn die heel duidelijk naar voren komen.
Het is ook niet dat ik mijn lagere punten aan iets buiten mij en mijn paard om verwijt, ik weet mijn zwakke punten en die van mijn paard. Daarom blijf ik ook gewoon doorgaan met wedstrijden rijden omdat een deel voortkomt uit gebrek aan ervaring bij beiden, thuis en tijdens het losrijden is ze veel beter te rijden dan in de proef. Wennen aan het rijden van wedstrijden op vreemd terrein kan ik thuis niet oefenen.
Dat is ook de reden waarom ik tips/ oefeningen vraag voor het verbeteren van deze twee specifieke punten, omdat dat iets is wat ik thuis wel kan trainen. Misschien komen mensen hier met oefeningen waar ik zelf niet aan gedacht heb. Tijdens mijn lessen besteden we ook veel aandacht aan de basis dat is het aller belangrijkst.