Training met mijn nieuwe paard!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

SHallaUtopia

Training met mijn nieuwe paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-15 17:20

Hoi bokkers!

Ik heb nu een maand lang een eigen paard *\o/* Het is een vijf jarige merrie en voor ik haar kocht werd ze soms eventjes kort gereden en verder was er nog niet zoveel mee gedaan. Haar conditie moest flink opgebouwd worden en ze kon ook wel een paar kilo lichter :j Sinds week 1 zijn we al volop aan het trainen (wel rustig opgebouwd natuurlijk) en het is nu echt een dressuur paardje aan het worden <3 In januari wil ik beginnen met wedstrijden!
Dit was de eerste keer dat ik op haar reed
Afbeelding

Dit is ongeveer twee weken geleden
Afbeelding

En dit was gister
Afbeelding

Sorry voor de slechte foto's, mijn moeder is niet zo'n goede fotograaf ;) maar opzich kan je haar houding wel goed zien. In het begin hing ze heel erg in me hand en kwam ze of heel erg omhoog of ze was bijna aan het halsstrekken.... Nu gaat het al veel beter alleen komt ze dan erg terug in haar tempo omdat ze in de goede houding nog weinig balans heeft ;)
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden *D

Iloscorp

Re: Training met mijn nieuwe paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 17:26

Ehm...... de foto's zijn wel heeeeeel slecht :=

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 17:36

Haar houding zoals jij die ziet is een paard met zijn hoofd naar beneden. Dit zegt niet dat het paard zich correct beweegt. Op foto 1 loopt je paard op zijn voorhand en op foto 3 kan je niets zien hoe het paard beweegt.

Leuk dat je een eigen paard hebt! Lekker lessen en jullie gaan er wel komen. Veel plezier!

SHallaUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-15 18:05

Haha ja sorry! Snap ik vanavond heb ik training bij het HTC (ben in september geselecteerd) ik zal dan even kijken of iemand foto's kan maken :)

Ze is qua nagefelijkheid en meer op de achterhand flink vooruit gegaan en elke les komt ze weer een stapje verder. Foto een was ook hoe ze bij haar vorige baasje gereden werd en daar willen we dus vanaf ;) bedankt!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:41

Openingspost voldoet niet aan de regels van RT-HAW. Hier een slotje.
Er wordt contact gezocht met TS voor overleg.