Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Cas123 schreef:Wat ik uit de verhaal op maak is dat het een sportpony is en die rijd jij maar 2x per week waarvan 1 x een springwedstijd?
Logisch dat die pony halverwege het parcous moe is. Eerst beginnen met 2 keer per week te longeren en 1 x per week rustig(er) rijden. Zo opbouwen.
Cas123 schreef:Jammer dat je meteen rot op mij reageert. Ik ben het met mijn mede bokkers eens
mandyvelden schreef:we hebben 11 pony's.
we hebben er verstand van. iedereen zijn eigen manier.
ik zal proberen er wat aan te doen.
ik heb het idee dat de contitie minder is het kan ook zijn geen zin hebben en laten merken van ik doe sloom.
Het is een super snelle pony. Echt snel.
1 hele schep brok.
Maar omdat ze elke keer stopt op 1 hindernis hebben we haar 1 schep brok gegeven.
Bij het losspringen super snel en niks aan de hand. bijna niet moe.
Maar in het parcour is ze op een gegeven moment niet snel meer en stopt ze...
Ik zal zoveel mogelijk proberen van wat er gezegt wordt.
mensen kijken mij altijd aan als ik aan het losspringen ben.
zo van wow dat is een snelle pony...Cas123 schreef:Jammer dat je meteen rot op mij reageert. Ik ben het met mijn mede bokkers eens
is niet rot...
ik bedoel het niet zo...
Femkev2001 schreef:wat ik adviseer is vaker rijden. Ik weet niet of ze voor de rest nog bereden word of niet maar drie keer in de week rijden is echt te weinig! Begin rustig, bijvoorbeeld: eerst elke dag een half uurtje veel stappen af en toe draven en een galopje meenemen. Later maak je dat half uur intensiever, en nog later ga je de tijd veranderen naar drie kwartier en op begeven moment rijd je elke dag een uur. Dan is de conditie veel beter, want paarden hebben gewoon elke dag beweging nodig. Succes!
mandyvelden schreef:Femkev2001 schreef:wat ik adviseer is vaker rijden. Ik weet niet of ze voor de rest nog bereden word of niet maar drie keer in de week rijden is echt te weinig! Begin rustig, bijvoorbeeld: eerst elke dag een half uurtje veel stappen af en toe draven en een galopje meenemen. Later maak je dat half uur intensiever, en nog later ga je de tijd veranderen naar drie kwartier en op begeven moment rijd je elke dag een uur. Dan is de conditie veel beter, want paarden hebben gewoon elke dag beweging nodig. Succes!
ik kan niet lang met mijn pony stappen want daar is ze te heet voor.
dan dribbelt ze en wil ze vooruit.
Als ik gewoon train is er ook niks aan de hand.
mandyvelden schreef:sorry maar wat hier geschreven wordt slaat nergens op!!
Pony's zijn mijn alles dus als ik zo behandelt wordt slaat het nergens op. kom op zeg!
Ik doe alles voor mijn pony's maar school gaat helaas voor.
Voor de mensen die me wel willen helpen heel erg Bedankt!!
genja schreef:mandyvelden schreef:sorry maar wat hier geschreven wordt slaat nergens op!!
Pony's zijn mijn alles dus als ik zo behandelt wordt slaat het nergens op. kom op zeg!
Ik doe alles voor mijn pony's maar school gaat helaas voor.
Voor de mensen die me wel willen helpen heel erg Bedankt!!
Ik ben redelijk duidelijk in mijn schrijven maar ik herhaal alleen dingen die je zelf eerder geschreven hebt. Niet gemeen bedoelt want ik bedoel het gewoon goed.
Maar je moet zelf kunnen begrijpen dat met 2x in de week trainen geen prestaties verwacht kunnen worden. Dat school voor gaat is heel logisch en goed en zal niemand je verwijten zo hoort het ook maar dan moet je wel keuzes maken. Tijdelijk even geen wedstrijden rijden of minder pony's rijden als je nu ook nog andere pony's rijdt.
Heb je ook les? Anders daar maar eens overleggen.