Heet buiten

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

floripori17

Heet buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 21:27

heey hoooi,
Ik heb nu al een tijdje mijn eigen paardje Queen. Ik loop alleen echt tegen een probleem aan. Ze reageert niet zo geweldig op het bit. Zodra ze heet word reageert ze nog minder, en dat vind ik (vooral buiten ) niet zo grappig. Ze kan ook wel heel onstpannen en braaf buiten zijn... maar op sommige momenten ben ik echt bijna alle controle kwijt.
Nu zit ik te denken, een scherper bit, of bitloos ? wat zou kunnen helpen.... iemand goede tips .... ik ben meestal niet zo van de scherpe bitten en rijd ook zoveel mogelijk bitloos, maar ik weet niet goed hoe ze buiten op bitloos zou reageren. Ook met remmen. Op het bit remmen doet ze niet, maar met neckring wel ... dus alle tips zijn welkom !
groetjes

Anoniem

Re: Heet buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:01

Hier gaat het niet om wat voor bit erin gaat, want dat zal je probleem neit oplossen. Ik zou kijken naar een manier om haar minder heet te krijgen. Voer, zit er veel suikers in? Ben je gewend veel te galopperen buiten? Voorlopig niet meer doen, Heb je verder wel controle? Anders eerst in de bak aan de hulpen maken.