ik heb Limskaya nu bijna een goede drie maanden en wou jullie toch eens updaten met hoe alles nu gaat.
Voor de mensen die Limskaya nog niet kennen:
Limskaya
4 jaar oud ( sinds augustus van de weide geplukt en het rijden opgepakt)
1m75
merrie
Breemeersens Crescendo X Hamlet
Ondertussen zijn we dus al een tijdje bezig met dressuurmatig doorrijden, ondanks dat ze heel erg braaf is, hebben we toch wat problemen gehad met o.a: door het bit heen lopen, niet willen buigen op de rechterhand ook geen been aanvaarden en dus zomaar doorlopen. Gelukkig heb ik hierbij begeleiding iedere week door mijn lieftallige lesgeefster, dus goedbedoelde kritiek en tips mogen maar ik heb dus ook begeleiding die mij iedere week opvolgt.

Hierbij de foto's: dit is één van de eerste keren op verplaatsing, 't was deze week erg koud 's avonds dus zijn we maar een bak gaan afhuren, ook loopt ze hier voor het eerst op een enkelgebroken trensje / ipv. een dubbelgebrokentrensje, dit omdat ze met name in de galop nog veel durft vastnemen, en niet goed terugkwam.
Verder zijn de foto's enkel draffoto's, ik had m'n vriend de camera in hand en tegen dat ie doorhad hoe die ermee moest werken ... Ik heb heel veel overgangen en schijnovergangen gereden dit op aanraden van m'n lesgever en ook omdat ze echt wel nog wat meer moet dragen en uit haar lijf lopen.
Werkpuntjes voor mezelf blijven het rechtzitten en voor me uit kijken, ik gok dat eenmaal ik voor me uit ga kijken ik ook een pak rechter ga leren zitten. Ach het kan niet van de eerste keer allemaal goed zijn
Anyway enjoy!

Enorm trots op dit beeld, aangezien ze erg groot is en het echt nog moeilijk vindt om echt te dragen vanachter uit.

Halthouden, fotografisch niet echt de sterkste hoek om trekken maar goed, een beetje neusje voor omdat ze nogal eng durft komen daarin

Een beetje verruimen, daarin verliest ze zich erg snel dus vandaar vraag ik ook nog niet door.
Bedankt voor het kijken !!