Tommy, 15jr, peterpan x calvados
Na ongeveer 4 maanden word het wel eens tijd om mijn nieuwe grote liefde aan jullie voor te stellen.. Voor deze knapperd was ik trotse eigenaar van de (voor mij) allerleukste fjord. Helaas is deze verkocht..
Ik kwam Tommy tegen op mijn stage hier zou ik voor een jaar stage lopen. Gelijk toen ik de stallen inliep en een rondleiding kreeg was ik verliefd..
Later zou ik ook zo een mooi paard kopen, want nu had ik geen tijd voor twee paarden mijn fjord zou nooit weggaan.. Maar dingen veranderen, ik met mijn 1.80 heb altijd al getwijfeld of ik niet te groot was en of het niet beter was weer opzoek te gaan naar een grotere paard. En ja, dat is toch gebeurd. Na ''aandringen'' door mijn stagebegeleider ben ik toch eens op Tommy gestapt om dat te voelen, de klik was er buiten het rijden om dus waarom niet proberen? En toen was ik verkocht.. Voor mijn lieve fjorden vriend heb ik een geweldig nieuw plekje gevonden. Dit heeft me toen aan het denken gezegd en me de stap laten nemen. Ik had geen andere keuze willen maken achteraf..
Neemt niet weg dat ik mijn lieve pony mis.. Ik wou deze 2 schatten heeeel graag samen op 1 foto en dat is gelukt.
Vandaag ben ik wezen rijden en hier zijn wat foto's van gemaakt.
Ik les sinds een paar weken bij een nieuwe instructrice waar ik elke keer onwijs veel van leer. Ik les 1a2 keer per week. Mijn leerpunten zijn hakken uitdrukken, benen op zijn plaats houden, geen geld zoeken, en mijn armen/handen. Een hele boel om nog aan te werken, maar we zijn hard bezig. Ik wil graag vanaf december starten, wij beginnen in de B
Zijn wij hier klaar voor denken jullie?..

En dit was het weer, ik ben nog steeds elke dag verliefd