Vandaag is mijn zusje mee naar stal geweest om foto's van mij en Kyra te maken. Ik heb nieuwe rijlaarzen (Petrie Melbourne!
) en een nieuwe frontriem gewonnen via fb die ik ook graag wou showen
Verder ben ik een beetje bang om het hier te plaatsen omdat er een hooop te verbeteren valt. Ten eerste, het zadel wat ik alweer te ver naar voren heb gelegd.. Dit weet ik en hoef ik dus ook eigenlijk geen commentaar op. Verder ben ik een half jaar uit 'the running' geweest qua paardrijden en sporten enzo wegens een rugblessure wat uitstraalde naar mijn benen. Ik ben nu sinds juni/juli weer rustig begonnen met rijden. Voor deze blessure zat ik altijd erg netjes rechtop en viel nooit naar voren, maar door de pijn die ik toen heb gehad, probeerde ik mezelf te ontzien door naar voren te leunen/vallen. Helaas merk ik, dat ik het nog steeds doe terwijl de pijn nu toch echt heel minimaal is en het eigenlijk niet nodig meer is. Ik vind dit erg rot, maar als iemand hier tips voor heeft hoor ik het graag! Verder is ze ook enorm aangekomen, de tijd dat ik niet kon rijden maar ze begint nu eindelijk af te vallen.
Nou, genoeg gepraat: hier de foto's!
1. Eerst eventjes opwarmen natuurlijk

2. Die benen... Blijven een probleem

3. Hier zie je dat voorover zitten, al zit ik ook wel erg verkrampt

4. Sta-momentje maar hier loopt ze wel echt geweldig!

5. Beetje diep, maar dat beengebruik

6. Als ik hier nou eens voor me uitkeek..

7.
, maar die benen weer..
8.

9. Hier valt ze wat uit elkaar aan de voorkant, beengebruik van dr is wel goed!

10. Braaf paard!!

Bedankt voor het kijken en ik hoor graag tips!
!