Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goriginal schreef:Ik hou hem expres met wat stelling naar binnen, helaas lijkt hem dit niet veel uit te maken. Verder gaat hij eerst een beetje 'hupsen' voordat hij wil overspringen. Als hij dit doet wil ik hem vooruit rijden, maar dan springt hij over. En ik leg niet mijn binnenbeen naar achter ofzo..
goriginal schreef:Ik hou hem expres met wat stelling naar binnen, helaas lijkt hem dit niet veel uit te maken. Verder gaat hij eerst een beetje 'hupsen' voordat hij wil overspringen. Als hij dit doet wil ik hem vooruit rijden, maar dan springt hij over. En ik leg niet mijn binnenbeen naar achter ofzo..
goriginal schreef:Eerst loopt hij gewoon actief, maar als hij wil gaan overspringen neemt hij tempo terug en gaat hij heel 'opwaarts' galoperen. Als hij dit doet probeer ik hem weer naar voren te rijden. Hij doet dit niet in de bocht, maar op de lange zijde. Als ik het goed begrijp moet ik juist geen binnenstelling vragen maar hem gewoon rechthouden, en niet te veel lange zijdes nog pakken?