Omdat we nu 26 punten hebben, heb ik besloten in het binnenseizoen mooi L1 te gaan starten
Vorig jaar augustus hadden we na 5 wedstrijden al onze punten
We hebben een mooie B tijd gehad met 5 eerste prijzen, 2 2e prijzen 1 3e prijs en 3 4e prijzen
De hoogste punten waren 198 punten

Onze wedstrijd begon niet helemaal zoals gepland.. Toen ik het zadel uit de auto pakte zag ik Nis nog even hangen en toen hoorde ik PATS en daar ging ze... Clip kapot... Gelukkig bleef ze op het inrijterrein rondscheuren en na 10 minuten hadden we haar ook met behulp van brokjes en een handig truucje (zodra ze richting mij kwam direct op de hurken met hand uitgestoken met brokjes) en liep ze ook zo mee alsof er niks aan de hand was
Rustig opgezadeld en gaan inrijden
Inrijden ging lekker goed alleen in de proeven kreeg ik niet lekker reactie op mn been..
Dat 10minuten rondrennen merkte ik toch wel.. Ik was daarom ook teveel bezig met het voorwaarts rijden dan mijn proeven
1e proef was ook terrecht 178 en 2e proef 183. Hier heb ik er ook nog meer aangereden en ging het ook wat beter. 3 punten hoger en ik had nog prijs ook
Al met al hebben we dus wel betere proeven gereden dan onze laatste B wedstrijd
18 oktober staat ons L1 debuut gepland

Nog even wat info over Nis
Nis is een 13 jarige merrie met onbekende ouders en ras
We gaan L1 starten en maken een sprongetje voor de lol. We zijn 1x BB gestart en in de toekomst wil ik af en toe een BB rondje meepakken. Als er een oefencross in de buurt is (2x per jaar) starten we deze ook
4 oktober starten we 40 centimeterEigen puntjes
- handen hoger
- nog meer ontspanning in mn schouders
- meer vanuit mijn benen/heupen rijden ipv vanuit mijn voeten (met lichtrijden)
- hakken laag
Genoeg gepraat hier de foto's

[1] Inrijden, hier is de spanning in mijn schouders nog wel te zien

[2] Hier al beter

[3] Naar voren kijken

[4] Meer ontspanning in de kaak

[5]

[6] Hakken naar beneden en handen hoger

[7] Hier kantelt ze wat met haar hoofd, meer met buitenteugel erbij

[8] Weer handen wat hoger

[9] Teugels iets korter en meer ontspanning in mijn schouders

[10]

[11] Onze prijzen

Hebben jullie nog wat op of aan te merken?