Sommige van jullie kennen mijn knappe maatje Zhivago wel..
[img]/https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/11751799_909039655857005_838566447838225073_n.jpg?[img]
Voorheen vrij actief op bokt met foto's en filmpjes.. helaas de laatste jaren iets minder fanatiek omdat hij verschillende blessures heeft.
De afgelopen jaren hebben we flink lopen tobben. Zhivago en ik starten Z1+5 alleen van starten was er de afgelopen 2 jaar niet echt veel van gekomen. (3-4 keer mochten wij in de ring verschijnen)
Toen hebben we het roer omgegooid. Hij is vaste klant in DAP Bodegraven en we hebben hem meerdere keren opgelapt. Zhivago heeft een lichte vorm van HKO in beide voorbenen.. en beginnende artrose in zijn hals. Dit alles is stabiel.
Alleen de HKO speelt steeds op in zijn weke delen. hiervoor wordt hij behandeld.
Sinds kort krijgt hij Cranio Sacraal behandelingen van U-P Horsebalance en daar doet hij het onwijs goed op!!
Qua training zijn we weer helemaal terug gegaan naar de basis.
1e stap is recht richten en meer impuls krijgen.. (daar zijn we nu mee bezig)
2e stap is sterker en sneller maken op het achterbeen.
Recht richten ben ik nu al een tijdje mee bezig, maar de afgelopen dagen is zowel bij Zhiv als bij mij het kwartje gevallen.. Hij loopt steeds meer op 2 teugels dus we gaan door naar stap 2.
eerst even een filmpje van vandaag.
[/stap 2 is sneller en sterker maken op het achterbeen.. en ik wil meer buiging in het spronggewricht..
MAAR..
dit alles wil ik wel zonder de fijne aanleuning te verliezen en zonder dat hij weer vast gaat pakken.
Ik moet hem dus met kleine stapjes hier in door gaan pakken.. (en aangezien ik heeeel erg voorzichtig ben nemen we hier ook de tijd voor)
Ik heb zelf uiteraard wel ideeen om dit te doen, maar aangezien er genoeg kennis zit op bokt ben ik opzoek naar nog meer makkelijke/handige trucjes .
Bedankt alvast....
Laatst bijgewerkt door Don_Zhivago op 06-09-15 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt