Al lange tijd heb ik niks geplaatst aan foto's op bokt, nu was laatst Tyrza (passorapard) bij mij geweest om foto's te maken en ik vond ze zo goed gelukt dat ik ze graag met jullie wil delen. Bij deze een klein beetje achtergrond informatie over Moon en mij.
Moon is een 9 jarige merrie van 00seven x Balzflug, we hebben haar vanaf dat ze 2 jaar oud is en ik heb haar geheel zelf opgeleid. We zijn al een tijdje Z2 startgerechtigd maar door omstandigheden ben ik het afgelopen jaar nog niet op wedstrijd geweest. Moon is momenteel drachtig van de prachtige hengst Ferguson en verwacht April volgend jaar haar eerste veulen.
Moon is een merrie die snel heet wordt en hierdoor niet gemakkelijk is met rijden, wij beide zijn nu vooral bezig met het vinden van de juiste ontspanning maar ook tegelijkertijd een goede aanspanning houden en werken hard aan het maken van mooie overgangen, Moon gaat hierbij snel spannen.
Kijk en geniet van deze prachtige foto's!
1. Appuyeren

2. Mooi beeld vind ik zelf

3. Hier mag ik zelf iets meer rechtop blijven zitten, wel blij met haar achterbeen

4.

5. Stukje contra, dit moeten wij oefenen van mijn instructeur omdat ze hierin erg gespannen raakt en dit is een voorbereiding op de eenvoudige wissel.

6. Achterbeen mag iets scherper ondertreden, wel blij met het beeld

7. En lekker uitgalloperen, beloning hoort daarbij

8. En als laatste haar mooie hoofdje

Nou dit was het dan