Mientjeuh haar papa was daar ook met de digi en die heeft een filmpje gemaakt van mn 2de proef
Het lukt me niet om een volledig filmpje erop te zetten, dus moeten jullie het maar doen met still's
Sorry voor de slechte kwaliteit maar het is gefilmd vanuit de cafetaria en ik reed in de donkere binnepiste.
Ik sprong in de categorie 80 - 90cm, maar denk dat de meeste hindernissen minstens 90 stonden.
Tips over mn houding zijn ook van harte welkom, maar ik weet dat het op nix lijkt
Omdat Ushi zo snel ging had ik extra moeite om tegoei mee te gaan met de sprong.
Ook zou ik graag van iemand die er wat verstand van heeft commentaar krijgen over Ushi haar techniek
Voor het volledige verslag lees (en reageer aub
) : [VvdD] Eerste jumping met UshiHindernis 1: de muur

Hindernis 2: plaat van "Sellerie de Grez Doiceau"

Hindernis 3: 1ste rechte van de combinatie

Hindernis 4: 2de rechte van de combinatie

Hindernis 5: oxer
Van de rest van de hindernissen heb ik nog geen still's, misschien zet ik die er later nog bij.
Met dank aan Mientjeuh voor het maken van de still's en Free voor het lichter maken.
. Ze vloog wel mooi over de hindernissen ze en ging toch vonddek persoonlijk goe vooruit
dat was wel schoon ze, amai eerst Anja en dan ineens nog Ushi derover. Heel de cafetaria "whooowwwww, is die daarop gestapt?", héhé. Ma al bij al ging het echt wel goe