Na een tijdje was ik dit beu en heb ik een lesgever + paard gevonden, helemaal geweldig natuurlijk. Nu is zijn paard niet de gemakkelijkste en straft me af voor mijn fouten

Ik rijd er nu toch al enkele maanden, rijd het paard ook door de week zonder les en heb nog een 3 tal andere paarden die ik zeer regelmatig rijd.
Nu was mijn houding na die jaren zonder les een kleine ramp maar er is nu vooruitgang te zien, rijd regelmatig zonder beugels maar ik blijf maar aanmodderen met mijn houding in galop. Op de rechterhand weinig problemen, het kan beter maar geen ramp.
Op de linkerhand is dit wel een ramp, het lukt mij niet om op mijn binnenzitbeen knobbel te gaan zitten, ik zit helemaal verdraaid en zodus op mijn buitenzitknobbel, paard valt helemaal naar binnen => houding nog erger, ... Hoe meer ik erop let, hoe erger ik ga zitten..
Ik doe dit helaas op elk paard en vooral deze van mijn lesgever is het ergst. Ook zonder beugels doe ik dit, maar minder. Ik trek vooral mijn binnenbeen zo op, soms bijna over de kniewrong

Zijn er bokkers die oefeningen weten met of zonder paard om mijn scheve verkrampte houding te verbeteren?