Vorige week was mijn zusje mee naar stal en heeft ze wat foto's van mij en [naam] gemaakt. Ik ben inmiddels wel weer benieuwd naar wat jullie er van vinden!
Voor een beetje vergelijkingsmateriaal, linkjes naar onze vorige HAW's:
[RT-HAW] [naam] back on track, hard work pays off! 17-05-15
url 27-12-14
[naam] is nu 6 jaar, bijna 2 jaar bij mij en wij zijn L1 met winst. (Heel eerlijk gezegd geen idee meer waar de teller precies op staat

Wij zijn heel erg bezig geweest met die voorwaartse drang erin te krijgen. Als [naam] het lastig vindt gaat ze uit zichzelf heel langzaam lopen. Heel veen buitenritjes en gewoon lekker het gas erop hebben z'n vruchten afgeworpen, want inmiddels moet ik inhouden ipv "naar voren trappen"

Verder zijn we nog veel bezig met lengtebuiging en het rechtrichten. Vooral linksom heeft ze hier moeite mee.
Uiteraard ook gestapt maar hier alleen geen foto's van
1 & 2
Stelling naar links.
Hier zie je duidelijk dat ze die lengtebuiging zelf probeer te compenseren door over d'r schouder weg te lopen. Veel bezig met begrenzing en het opsluiten tussen twee benen.

Stelling naar links.
Hier zie je duidelijk dat ze die lengtebuiging zelf probeer te compenseren door over d'r schouder weg te lopen. Veel bezig met begrenzing en het opsluiten tussen twee benen.

3
Hier vind ik d'r zelf fijn ontspannen en actief lopen.

Hier vind ik d'r zelf fijn ontspannen en actief lopen.

4
Hier dat stukje oprichting. Vertrekken vanuit achter, komt ze vanzelf omhoog

Hier dat stukje oprichting. Vertrekken vanuit achter, komt ze vanzelf omhoog

5 

6 & 7
Galop gaat steeds beter. In ieder geval kunnen we nu ontspannen en gecontroleerd door de bak. Ze vertrekt steeds meer vanuit achter en is ook steeds beter te "verzamelen". Van haarzelf maakt ze hele grote sprongen en is ze ook vrij lang in dr lichaam ( Hier mooi te zien ) wat het voor mij lastig maakte om haar goed bij elkaar te houden. Nu die motor achter steeds beter z'n werk begint te doen gaat het een stuk gemakkelijker, en gaan we steeds meer zoals op foto 5 door de bak!
Wijken zijn we ook mee bezig. Beide ons "zwakke punt" maar er beginnen goede stukjes tussen te zitten.

Galop gaat steeds beter. In ieder geval kunnen we nu ontspannen en gecontroleerd door de bak. Ze vertrekt steeds meer vanuit achter en is ook steeds beter te "verzamelen". Van haarzelf maakt ze hele grote sprongen en is ze ook vrij lang in dr lichaam ( Hier mooi te zien ) wat het voor mij lastig maakte om haar goed bij elkaar te houden. Nu die motor achter steeds beter z'n werk begint te doen gaat het een stuk gemakkelijker, en gaan we steeds meer zoals op foto 5 door de bak!
Wijken zijn we ook mee bezig. Beide ons "zwakke punt" maar er beginnen goede stukjes tussen te zitten.

8

9
Deze ben ik zelf ook heel blij mee, als is 't maar omdat ik het een mooie foto vind
Maar ze loopt mooi actief, goede impuls, stille aanleuning en mooi verruimt

Deze ben ik zelf ook heel blij mee, als is 't maar omdat ik het een mooie foto vind

Maar ze loopt mooi actief, goede impuls, stille aanleuning en mooi verruimt

10
Hier trainen we langzaam naar toe; het steeds meer stekken van d'r been tijdens de middendraf.
Met dit beeld ben ik zelf ook zeker al tevreden!

Hier trainen we langzaam naar toe; het steeds meer stekken van d'r been tijdens de middendraf.
Met dit beeld ben ik zelf ook zeker al tevreden!

11
En als laatste het halsstrekken. Hier moet ik er zelf heel erg voor waken dat ze niet gelijk op die voorhand duikt.

En als laatste het halsstrekken. Hier moet ik er zelf heel erg voor waken dat ze niet gelijk op die voorhand duikt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en naar jullie tips! Zelf ben ik heel erg trots en blij met hoe we en gaan!
Commentaar graag, maar hou het netjes