Wij hebben op stal de mogelijkheid gekregen om een aantal lessen te kunnen volgen van herman wientjes en uiteraard hebben juun en ik van die mogelijkheid gebruik gemaakt.
Eerst even voorstellen aangezien dit ons eerste fototopic is.
Ik heb juun gekocht vorig jaar januari na het overlijden van me vorige paard.
Juun is een kwpn tuiger ruin van nu 14 jaar oud met afstammeling Fabricius x Allegro.
Juun en ik hebben best veel opstartproblemen gehad van een goed zadel voor beide tot "gedragsproblemen".(schrikkerig,kijkerig, valpartijen tijden proef enz)
Juun en ik rijden voornamelijk recreatief maar zijn sinds december 2014 ook gaan starten.
We zijn nu B+4, we hebben nu 7 wedstrijden gestart en we gaan steeds ietsje vooruit.
ik heb er geen haast mee en rij lekker B totdat we er beide aan toen zijn om L te gaan starten.
Ik hoop dat jullie zo een beetje een beeld hebben van wie wij zijn.
Foto's staan in willekeurige volgorde

We zijn er nog lang niet en uiteraard hebben we nog veel te leren maar het belangrijkste punt is dat we er vaak wel lol in hebben.
Huiswerk: omhoog kijken,rechtop zitten, voorwaarts rijden.
Zo gingen we de eerste les nog in de rondte:

Inmiddels hebben we nu ook een passend zadel voor beide ( foto's vd laatste les zijn met het "nieuwe" zadel en merk ik duidelijk een verschil van lopen en zitten, alleen de aanleuning in galop is nog wel eens een probleem en zijn we ook hard mee bezig om dat beter te krijgen.
Bedankt voor het lezen en kijken van me eerste topic met juun op bokt.nl