Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Kimley schreef:Nee daar misschien nog niet, maar wel om status.. Iedereen moet het beste paard hebben, iedereen wil winnen!
Niet iedereen hoor, zitten ook echt wel goede bij
Moet wel zeggen, als mijn paard iets doet wat absoluut niet mag.. ze wel een tik kan verwachten
mirim schreef:Veel mensen reageren zich af op hun dieren, of tegen hun medemensen....mensen in het algemeen lijken steeds minder goed te kunnen nadenken voordat ze iets doen of overdenken waarom ze iets doen.
Daarbij leven we in een zeer prestatiegerichte maatschappij. Ook dat helpt niet
Kimley schreef:Zoals ik toegevoegd heb, kijk eens naar je omgeving?
Wat voor voorbeelden krijgen mensen tegenwoordig? Via tv, social media etc..
En iedereen vind het maar normaal! Tjaa
Ik zelf zie het ook inderdaad vaak
Joolien schreef:Het is jammer dat er van bovenaf niks verandert, want er gebeurt zoveel, mensen, KNHS FEI weet ervan, maar als ze ingrijpen trekken ze een grote beerput open, en dat kost denk ik teveel geld ofzo. En dat is gwoon funest.
geerke schreef:Kimley schreef:Zoals ik toegevoegd heb, kijk eens naar je omgeving?
Wat voor voorbeelden krijgen mensen tegenwoordig? Via tv, social media etc..
En iedereen vind het maar normaal! Tjaa
Ik zelf zie het ook inderdaad vaak
dit stamt nog van voor de romeinse tijd hoor,toen was er nog geen social media....toen werd er ook al flink op losgeslagen.
Basilicium schreef:Joolien schreef:Het is jammer dat er van bovenaf niks verandert, want er gebeurt zoveel, mensen, KNHS FEI weet ervan, maar als ze ingrijpen trekken ze een grote beerput open, en dat kost denk ik teveel geld ofzo. En dat is gwoon funest.
Ik denk dat het naast geld ook een kwestie is van wie wil zich opofferen om voor klokkenluider te spelen?
geerke schreef:dat er niet alleen vanalles misgaat hogerop,maar ook bij de boer op het land.