maak kennis met mijn nieuw paardje, pas zadelmak

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hpfan

maak kennis met mijn nieuw paardje, pas zadelmak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 10:28

hallo,

eerst even iets over mezelf. Ik heb vroeger een eigen paard gehad die ik heb moeten laten inslapen :(
Daarna ben ik 4 jaar paardloos geweest, wel een leuke ruin mogen rijden en uitbrengen op wedstrijd. Omdat deze laatste verkocht is ben ik op zoek gegaan naar mijn eigen paard. Ik was meteen verliefd op deze <3
Maak kennis met Kilimanjaro Del Fuego, een ruin die net 5 jaar is geworden. Zijn afstamming is Crescendo van de Breemeersen x Gottwald x Granusso, fijn springbloed dus. Hij is behoorlijk groot, nu al 1.71m maar nog niet zoveel body. Hij heeft goed de kans gekregen om uit te groeien bij de fokker want toen ik hem kocht (nu exact 2 weken geleden) was hij ongeveer 10 keer bereden in de afgelopen 4 maand, vind ik super :j
Nu zijn we vooral bezig met sturen, een goede rem en gas erop krijgen en vooral kilometers maken. Balkjes doen we ook al in stap en draf. Ik weet dat hij zijn hals nogal hoog draagt, maar komt voornamelijk door zijn bouw, we werken hieraan tijdens het longeren :j
Dit zijn foto's van de derde keer dat ik ermee reed. We krijgen wekelijks een half uurtje les, vandaag voor de eerste keer *D
Tips en commentaar graag, maar houd het vriendelijk.
Ik weet van mezelf dat ik mijn schouders meer naar achteren moet doen en dat ik mijn hakken meer moet uitdrukken (hen nogal de gewoonte om ze op te trekken :o )

Genoeg gepraat, nu de foto's:

Leukertje

Re: maak kennis met mijn nieuw paardje, pas zadelmak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 10:29

ik zie geen fotos :+

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 10:30

Ik ook niet :P

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 10:32

Waar zijn de foto's? :+

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 10:34

Welke foto's..? :+

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 10:39

Hmmm... Btje dun paard... En ze ziet blauw! :oo kan nooit goed zijn! :n

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 10:41

Hmm ik zie ook nog geen foto's

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 10:41

Veel plezier met je nieuwe paard.

Ik zie trouwens ook geen foto's.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 10:56

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.