Een tijdje geleden heb ik mijn eerste topic gepost waarin ik mijn nieuwe pony voorstelde. Zoals ik daarin al beschreef heb ik Pepper (v. Power and Paint) sinds eind januari. Hij is van 2011.
Helaas heb ik vorig jaar mijn paard in moeten laten slapen en ik moet toegeven dat dit wat mij heeft gedaan. Het is verschrikkelijk om je maatje te moeten missen waarvan je verwacht dat die voor de komende twintig jaar bij je zal zijn (ik heb haar gekocht toen ze drie was, ze helaas niet ouder geworden dan zes jaar wegens artrose in het SI-gewricht).
Het 'voordeel' ervan is dat je leert genieten van de kleine dingen en beseft dat je moet leven in het hier en nu.
Vandaar dat ik ontzettend trots ben op mijn jonge topper die het al zo ontzettend goed doet. Afgelopen weekend hebben wij een clinic gereden op het Uit de Box Festival bij Reuring op Stal van Elly Olivier. Het was mij ontzettend fijn om onder begeleiding voor het eerst op ander terrein te kunnen rijden, op deze manier voelde ik mij een stuk zekerder en kon ik volop genieten van Pepper.
Eigenlijk had ik de begeleiding niet eens nodig, dankijk Pepper, want wat deed hij het super goed! Karretjes, muziek door speakers, een schrik parcours in de andere baan, kinderen, tenten, Pepper liep er rond alsof hij dit dagelijks tegen komt. En ik kon niks anders doen dan super trots zijn.
Genoeg gekletst, hieronder de foto's waar ik ontzettend blij mee ben. Commentaar is welkom, maar graag opbouwend! Voor nu, geniet van het moment, helaas zijn onze toppers breekbaarder dan we zouden willen.
Groetjes Dieuwertje en Pepper.

En nog even knuffelen na afloop!