Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bizzybijtje schreef:Helemaal niet terug gaan naar draf, maar gewoon in galop op zn flikker geven en terugsturen. Is ie helemaal gek
pien_2010 schreef:Bizzybijtje schreef:Helemaal niet terug gaan naar draf, maar gewoon in galop op zn flikker geven en terugsturen. Is ie helemaal gek
Dat moet je dan wel aan kunnen en die kleine paardjes kunnen zo verschrikkelijk snel zijn, dat je hem dan beter voor kunt zijn.
Onze merens deed het ook, vooral bij mijn dochter die dat dus niet aan kon. Zij heeft het opgelost door hem terug te brengen zoals hier boven beschreven want als ze eenmaal door hebben dat het lukt ben je verder van huis. Dan is het beter voorkomen dan genezen. Zelf als volwassenen kon ik hem wel op zijn duvel geven en was het ook klaar (of ik parkeerde hem tegen een boomgelijk bij de afslag en dan moest hij in de achteruit terug naar het pad, dan hoefde ik geen tatten te geven en dat vind ik zelf prettiger).
Maar TS is ook nog jong net als mijn dochter toen en dan wordt jouw advies toch wat lastiger Bizzybijtje.