Ik zelf moest springen en meerijden aan de CBR buitenrijden demostratie. Het springen ging best goed
Het was een speel uw spel wedstrijd, dus je moest zo snel mogelijk zoveel mogelijk sprongen springen. Je mocht ze allemaal 2x doen, en sommige waren meer punten waard dan de andere. Bij mij ging het prima, ik had ze op één na allemaal 2x. En toen was ik 1e!
Die buitenrijd demonstratie stelde niet super veel voor ofzo. We moesten in het begin allemaal achter elkaar aan rijden (ik voorop
) En dan moest je tussen de groep vandaan en tussen de pionnetjes stil gaan staan ofzo. Op een gegeven moment mochten we voor ons zelf gaan rijden en dan als die man (geeen idee wie
) het zei door tonnen heenrijden, of langs een parasol en een oranje zeil ofzo. Het stelde niet super veel voor.Maar er zijn dus wat foto's van gemaakt, dus die laat ik maar even zien

Ik begin met de foto's van die demonstratie. Ik rij trouwens op Jennifer. Een E-pony. Waar ik vanaf januari ook officieel mee ga starten (springen).
Heeel charmant
Ik had mn manege-jas aan. En toen moest ik dat stomme hesje eroverheen.
Hier moest ik op een sprongetje (jaja we moesten tijdens die demonstratie ook over een ieniemienie sprongetje springen
) afrijden. Ik kijk echt stom omhoog, doe ik best vaak als ik op een sprong afrij

En hier ben ik aan t slalommen... Kijk ik weer omhoog
Naja, beter dan naar beneden 

Hier waren we nog achter elkaar aan t stappen aan het begin:
Hier sta ikin het midden te wachten
Hier reed ik door de "enge" tonnen heen.
Hier waren we aan 't stappen en dat meisje achter me vroeg iets
(ik heb de foto iets lichter gemaakt)
Hier ben ik gewoon aan t draven. Vind k zelf best een mooie foto.

En hier geef ik dr lange teugel:
http://groups.msn.com/_Secure/0bADtAt0h ... 5043[/img]
En hier nog 1 springfoto. Het stond echt super laag!
En ik zit een beetje raar, maarja ik moest vet krappe bochten maken enzo 

Ik kijk echt verschrikkelijk!