Mirre is een (sinds afgelopen vrijdag

Ouders :
Moeder is N-driomf van Burggraaf
Vader is Undercover van Florestan
Mirre is 2,5 jaar enorm ziek geweest, nu bijna een jaar gezond en wij zijn 3 weken geleden verhuisd naar een andere stal. Zodat wij het verleden achter ons kunnen laten en kunnen gaan richten op de toekomst!
Ik rijd Mirre nu 4/5 keer per week. Ook stapt mijn lesgeefster elke week even op Mirre wat er fijn is!
We werken nu aan gehoorzaamheid, ho is ho, niet aan mijn trekken, ik stuur en na paar lessen heb je al een heel ander paard!
Hier het topic van iets meer dan een maand geleden :
[RT-HAW] Mirre (Burggraaf x Florestan) in training!
Owja , ik heb een scooterongeluk gehad vorige week, dus mijn rechterbeen kon niet veel waardoor zij op de rechterhand erg naar binnen viel, dit kon ik niet helemaal oplossen door mijn been.
Ook buig ik soms/val ik voorover hier ben ik van bewust. Haar hoofd/halshouding wordt vanzelf beter eerst maar gehoorzamen, dan rijtechnisch aan de slag.
Nu de fotos! Commentaar graag, maar houd het netjes!
1.

2.

3.

4.

5.

6. Teugels op maat pakken geloof ik haha..

7.

8.

Wij hadden 19 april wedstrijd, na tijd niet te hebben gereden hadden wij 182 en 178 punten best goed voor een nieuw begin!
9.

10.

11.

Voor de oplettende kijker : ja ze was vorige week nog grijs bij haar achterhand.. Heb ik afgelopen week eraf gepoetst hihi de witte haren lieten los