Goedemiddag iedereen,
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1834828
Naar lang twijfelen heb ik toch besloten dit forum te plaatsen.
Bij mij vorige forum kun je lezen over mijn haflinger, waar ook dit forum weer over gaat.
Inmiddels rijdt ik met een gewoon bit en is de pessoa helemaal verleden tijd.
Nu heb ik alleen een lastig puntje, en dat is dat Elmira nog wel is (best vaak) bakkabouters ziet.
Op de weg doet ze eigenlijk nooit een stap verkeerd, en met rijden in de weilanden ook niet.
Maar zodra je in de bak komt dan gaat het soms een half uur goed en ineens ziet ze kabouters.
Zowel alleen als met meerderen in de bak.
Naderhand dat ze dit doet kunnen we er altijd wel om lachen , maar met de wedstrijden is het niet zo leuk meer.
Daarom hoop ik dat meerderen hier last van hebben en mij goede tips kunnen geven.
Hieronder staat het filmpje waarin je kunt zien wat ik bedoel.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1834828
Naar lang twijfelen heb ik toch besloten dit forum te plaatsen.
Bij mij vorige forum kun je lezen over mijn haflinger, waar ook dit forum weer over gaat.
Inmiddels rijdt ik met een gewoon bit en is de pessoa helemaal verleden tijd.
Nu heb ik alleen een lastig puntje, en dat is dat Elmira nog wel is (best vaak) bakkabouters ziet.
Op de weg doet ze eigenlijk nooit een stap verkeerd, en met rijden in de weilanden ook niet.
Maar zodra je in de bak komt dan gaat het soms een half uur goed en ineens ziet ze kabouters.
Zowel alleen als met meerderen in de bak.
Naderhand dat ze dit doet kunnen we er altijd wel om lachen , maar met de wedstrijden is het niet zo leuk meer.
Daarom hoop ik dat meerderen hier last van hebben en mij goede tips kunnen geven.
Hieronder staat het filmpje waarin je kunt zien wat ik bedoel.
Graag hoor ik opbouwende kritiek, ik weet dat er heel veel punten zijn die we moeten verbeteren.
Evenals:
~mijn houding is niet super.
~mijn voeten staan als kapstokken. ( dit komt ook door mij slechte knie. ik kan deze niet naar binnen draaien)
~benen moeten stiller.
Evenals:
~mijn houding is niet super.
~mijn voeten staan als kapstokken. ( dit komt ook door mij slechte knie. ik kan deze niet naar binnen draaien)
~benen moeten stiller.
Ik hoop dat jullie ons goede tips kunnen geven, want op 17 mei willen wij graag meerijden met de onderlinge wedstrijd op onze manege.
Alvast bedankt!
En hoefjes van Elmira
.
Alvast bedankt!
En hoefjes van Elmira

(hou het vriendelijk graag, ik ben ook niet perfect. En kan ook nog lang niet alles perfect.