Daroma (Wonderboy x Jetset-D) is een 7-jarige merrie, in mei staat haar eerste M2 wedstrijd op de planning. Daroma is echt een ontzettend fijne merrie, wilt graag werken en is erg ijverig. En daarnaast nog eens hardstikke braaf ook!
Onze grootste valkuilen zijn:
- Op de voorhand lopen
- achterbeen is niet actief genoeg
- achter de loodlijn
Alle 3 de problemen zijn met elkaar verbonden en na de oproep van Paard&Lifestyle heb ik ons meteen aangemeld. Deze masterclass zou echt perfect voor ons zijn!
Dit wordt ons 2e topic dat ik open over ons, bij onze eerste kreeg ik positieve maar ook zeker flinke kritiek. Zie: [RT-HAW] [video] Dressuurwedstrijd Daroma (v. Wonderboy, 6 jr.) M1
Dit was alles behalve leuk, maar ik heb er ook zeker veel aan gehad. En dit heeft mede voor gezorgd dat we nog harder aan onze valkuilen gingen werken! Ik hoop dan ook dat het verschil met toen duidelijk te zien is.
Nu weer terug naar de Masterclass haha:
Uit de 200 aanmeldingen waren wij 1 van de uitgekozen combinaties en gister reisde we dan ook af naar Ermelo. Ik had toch best wel wat spanning vooraf, want jeetje.. Er zat behoorlijk wat publiek, en dit publiek ging ALLEMAAL naar MIJ kijken

Maar... Nadat de deuren opengingen van de hal en ik de ring inreed waren deze zenuwen volledig verdwenen en had eigenlijk niet eens meer door dat er zoveel mensen zaten te kijken. Heb zo lekker gereden!
De tips van Rien waren zeer goed en hij pakte precies onze problemen op. We gaan hier mooi op voortborduren en hoop op deze manier Daroma alleen maar nog beter te krijgen en zelf ook steeds beter te gaan rijden.
Hierbij het filmpje, deze duurt wel iets van 20 minuten. Tip: Zet het geluid aan en zet het filmpje op HD voor het meeste kijkplezier!
Ben erg benieuwd naar jullie meningen, en misschien was je er zelf ook wel gister:
En nog wat foto's:
In de ring

Losrijden