Ik dacht lekker in het zonnetje te gaan rijden, maar daar dacht de wind anders over. Het was ijskoud vandaag, ook al leek het helemaal niet zo. Dat was ook zeker te merken aan Yutah, want hij was er ook behoorlijk fris van

We rijden nu in de B2, waarvan onze eerste winstpunten al binnen zijn. We zijn nu voornamelijk bezig met die achterhand eronder te krijgen, tempowisselingen, af en toe was zijdegangen en uiteraard ontspanning.
We rijden nu voornamelijk op onszelf aangezien ik door mijn studies niet meer veel hebben kunnen lessen, maar die staan voor binnenkort wel op de planning, dus hoop ik dat we weer vooruitgang kunnen boeken.
Als onze wedstrijden zo goed blijven gaan als nu zullen we al snel naar de L over moeten en daar is toch nog heel wat werk voor nodig.
Problemen waar we tegenaan lopen; Rechtsom houdt hij nogal strak vast waardoor het soms moeilijk is om stelling te vragen. Tijdens mijn lessen waren we bezig met rechtrichten, dat probeer ik zelf ook, maar zonder begeleiding verloopt dat niet altijd makkelijk. Ook in galop mag hij zichzelf wat meer dragen, maar dat begint beter en beter te verlopen, alhoewel hij soms de neiging heeft om zich op te kroppen. Het verruimen gaat ook nog niet altijd vanzelf, bij het terugnemen heeft hij snel de neiging om plots stil te vallen.
Maar zoals ik al zei staan er voor binnenkort weer lessen op het schema, maar gezien het nu al een hele tijd geleden is ben ik benieuwd wat Bokt hiervan vindt.
Dan nu de foto's, ik denk dat de meesten wel voor zich spreken

1. Instappen

2. Te strakke binnenhand van mezelf hier

3.

4. Hoezo veel wind?

5. Net uit de verruiming

6.

7. Halthouden, we staan bijna goed. Ik mag wel wat trotser gaan zitten.

8. Galop rechtsom

9. Galop rechtsom, meer naar achteren zitten

10. Galop linksom

11. Galop linksom, naar achteren zitten, meer stelling vragen

En de laatste foto omdat ik niet genoeg krijg van mijn knappe ventje

Dit waren ze dan, ik sta open voor alle kritiek en tips mits het op een normale manier gezegd wordt