Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
billionache schreef:Misschien een stomme vraag: maar is ze nagekeken op alles? Tanden, rug, zadel etc?
Doubtless schreef:Is niet zo vanzelfsprekend dat de eigenaar daarvoor zorgt, dus ik zou daar niet zomaar vanuit gaan. Als ze ergens last van heeft kan het zomaar zijn dat ze fysiek gewoon niet in staat is om na te geven.
leeneliefje schreef:Klopt moet de eigenaar ook regelen. Maar als die haar zelf niet rijdt zou ze het misschien alleen maar fijn vinden als je dit soort dingen aangeeft!![]()
Althans, ik wel
Planet schreef:leeneliefje schreef:Klopt moet de eigenaar ook regelen. Maar als die haar zelf niet rijdt zou ze het misschien alleen maar fijn vinden als je dit soort dingen aangeeft!![]()
Althans, ik wel
De eigenaar rijd zelf ook nog op haar volgensmij.
Maar als het mijn paard zou zijn zou ik zorgen dat ze gezond is.
Of is dat dan niet zo vanzelf sprekend?
Planet schreef:leeneliefje schreef:Klopt moet de eigenaar ook regelen. Maar als die haar zelf niet rijdt zou ze het misschien alleen maar fijn vinden als je dit soort dingen aangeeft!![]()
Althans, ik wel
De eigenaar rijd zelf ook nog op haar volgensmij.
Maar als het mijn paard zou zijn zou ik zorgen dat ze gezond is.
Of is dat dan niet zo vanzelf sprekend?
Citaat:Nee is niet vanzelfsprekend jammer genoeg. Misschien vraag jij haar andere dingen en reageert ze ook anders, waardoor ze dingen vertoont die ze bij de eigenaar niet doet. Het aangeven kan nooit kwaad
Krijg je les met het paard?