Ik vond het super interessant om te zien: de achterpony's zijn duidelijk hoger in hun hartslag dan de voorpony's. (dit is normaal omdat de achterpony's de kar moeten trekken en dus harder werken). Ik vond het heel interessant om te zien dat linksvoor begint met een super lage hartslag, maar het in de loop van het parcours duidelijk zwaar krijgt, zijn hartslag is daar aan de hoge kant. Het herstel is wel super bij alle vier de pony's, hiervan is maar een stukje te zien op de film, maar ook met losrijden en de cooling-down waren de hartslagen heel netjes.
Voor mij bevestigen de hartslagen dat alle pony's goed in conditie zijn en echt wel hard werken tijdens zo'n indoormarathon. De hartslagen van linksvoor kloppen bij mijn eigen gevoel en daardoor weet ik zeker dat dit nu het juiste moment is om te stoppen met de marathons om hopelijk nog lang van de pony's te kunnen genieten

Ik wil misschien een hartslagmeter aanschaffen en effectiever gaan trainen door hartslagregistratie erbij te gebruiken. Zijn er mensen die hun trainingsschema opbouwen op basis van hartslagregistratie?