Aan de teugel rijden.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xDaninex

Aan de teugel rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 20:03

Omdat ik net geen goed antwoord kreeg nog een keer:
Ik rijd nu al 8 jaar paard maar toch weet ik niet goed hoe ik mijn pony (waar ik rijd op de manege) aan de teugel kan krijgen. O ik doe niet zagen maar ik speel met mijn teugel en geef been. Deze pony is vrij makkelijk maar toch lukt het me niet...
Heeft er iemand tipzzz? Voor dinsdag mij les? :)
T's: niemand heeft de mogelijkheid om te zagen bij ons word meteen wat van gezegd. Ik geef aan enzovoorts maar hoe kan ik her nou her beste oplossen. Stuur aub geen linken van site's en degelijke maar echt pesoonlijke tips.

Eske_B

Re: Aan de teugel rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:05

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:06

Het is niet de bedoeling om nogmaals een topic te openen als de eerdere op slot is gezet. Kijk het centrale topic waarvan je de link je kreeg nog eens goed door. Ook kun je daar je vraag stellen. Daar zitten de experts!

goldenarrow

Re: Aan de teugel rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:16

Zoals in je vorige topic al duidelijk is gemaakt bestaat er al een topic op jouw vraag. De link kan je vinden in de reactie van EskeGirl.

Ik wil je hierbij verzoeken je vraag in dat topic te stellen en niet nog meer nieuwe topics aan te maken hierover. Hier dan ook een slotje.