Na een lange tijd geen foto's te hebben geplaatst, nu toch maar weer een topic aangemaakt. De vorige keer zat Lurette erg vast in haar rug en was ze erg onrustig met haar staart. NU is ze volledig nagekeken. Van haar tanden tot rug en benen. Ze is behandeld voor haar rug, en ik heb een zadelmaker bij haar gehad om er zeker van te zijn dat mijn zadel goed past.

Dus nu naar alle checks konden we met een frisse start beginnen. We hebben een periode achter de rug dat het allemaal niet lekker liep. Ik was erg bang, en dit voelde ze.
Nu zijn we bezig met ontspanning. Ik heb mezelf een doel gesteld dat ik minder moet gaan vragen. Kleine hulp is reactie. En echt gaan proberen handen stil, en met mijn benen naar de hand toe rijden, maar dit is nog een lastig puntje voor mij

Het klopt dat ze op sommige foto's met de staart zwaait, maar ze is echt volledig nagekeken en behandeld, dus dit is nu echt een gewoonte van haar. Het is gelukkig wel al een stuk minder als enkele maanden geleden.
klein paspoortje:
Lurette Z 10 jaar. Springen gefokt. Voorheen L2 dressuur en L springen.
Nu onder mij 2 wedstrijdjes L1 gestart, maar op dit moment alleen thuis flink door trainen.
Respect als je dit verhaal helemaal hebt gelezen!

Snel door naar de foto's!

pasje wijken. Opletten dat ze niet gaat kantelen.

In galop meer gaan zitten inplaats van in de beugels te gaan staan!

En nog een leuke poseer foto

Laat je een berichtje achter?
Groetjes Inge