Na veel trainen en lessen en niet opgeven bereik je wat, dat merk ik nu met mijn (bijna) 7 jarige merrie Day-dream W.
Day-dream is een afstamming van Johnson x Ferro, en zit dus erg heet in het bloed.
Het is een enorm gevoelig paard, zodra ik gespannen ga rijden word zij ook heel gespannen.
Na 3 verschillende instructrice's heb ik voor mijn gevoel nu echt een heel fijn iemand gevonden die ons echt helpt en ook ziet dat we even terug moesten naar het begin en de ontspanning.
Vorige week was ik met mijn paard naar me instructrice geweest thuis en hebben we daar lekker gereden, Day was ontzettend braaf en liet zich heerlijk rijden.
Er zijn een aantal foto's geschoten die ik graag met jullie wil delen.
We hadden voor heen echt een spannings probleem, ik kon niet ontspannen en mijn paard hier door ook niet.
Daarom hadden we besloten dat we momenteel niet zouden starten en eerst de ontspanning zien terug te vinden.
Dit gaat echt met sprongen voor uit en misschien dat we volgende maand weer een wedstrijd mee pikken.
Overigens gaan we 2 april weer op pad naar onze instructrice, voornamelijk om ook ontspanning te hebben op ander terrein.
En 11 april gaan we met een groepje van stal richting de veluwe en lekker ons koppie leeg maken

Verder is Day echt een schat van een paard, er zit geen kwaad in en ze is zo zacht aardig.
Ze is echt mijn vriendinnetje.

(Ik ben er mij van bewust dat ik mijn linker arm beter moet aansluiten aan mijn lichaam
Ook heb ik de andere hand gereden uiteraard maar heel toevallig alleen deze hand foto's)

(Heel charmant gezicht)
En nog een filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=MA2KGJAOseY
Liefs ons