Sinds kort rijd ik op een heel leuk paardje, genaamd Wes.
Wes is 4 jaar oud, en ik heb er nu 4 keer op gereden. Toen ik er voor het eerst op ging was hij al een poosje niet bereden, dus heb ik er dik een half uur over gedaan om er op te komen, maar nu lukt het me zelfs om er alleen op te komen!
Hij is zo ongelooflijk braaf, echt een paardje met een hart van goud

Ik heb (natuurlijk) de mooiste foto's en filmpjes van afgelopen dagen uitgezocht tussen heeeel veel foto's, en die wil ik graag aan jullie laten zien! Ik vind filmpjes alleen wat fijner om te laten zien, omdat foto's momentopnames zijn en ik graag wil leren van jullie commentaar! ik heb momenteel nog niet de mogelijkheid om te lessen, maar dit wil ik wel erg graag dus gaat als het beter weer word ook wel gebeuren!
Tips en commentaar is natuurlijk van harte welkom

Ik zie aan mezelf nog heel veel wat beter kan (rechtop zitten, handen stil, benen stil...) Maar ik hoor ook graag wat jullie er van vinden! Wes is echt een heerlijk dier en ik hoop dat ik nog lang van hem kan genieten!
De reden trouwens waarom er een bontje onder het zadel ligt is omdat Wes nog geen eigen zadel heeft, deze past wel maar was bij de schoft iets te breed waardoor hij nu wel past

Groetjes Sophie