Knappe Wes !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HappyBuddha

Knappe Wes !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 20:18

Hee bokkers!

Sinds kort rijd ik op een heel leuk paardje, genaamd Wes.
Wes is 4 jaar oud, en ik heb er nu 4 keer op gereden. Toen ik er voor het eerst op ging was hij al een poosje niet bereden, dus heb ik er dik een half uur over gedaan om er op te komen, maar nu lukt het me zelfs om er alleen op te komen!
Hij is zo ongelooflijk braaf, echt een paardje met een hart van goud <3. Ik heb gisteren zelfs een sprongetje met hem gemaakt, terwijl hij dat nog nooit heeft gedaan!
Ik heb (natuurlijk) de mooiste foto's en filmpjes van afgelopen dagen uitgezocht tussen heeeel veel foto's, en die wil ik graag aan jullie laten zien! Ik vind filmpjes alleen wat fijner om te laten zien, omdat foto's momentopnames zijn en ik graag wil leren van jullie commentaar! ik heb momenteel nog niet de mogelijkheid om te lessen, maar dit wil ik wel erg graag dus gaat als het beter weer word ook wel gebeuren!
Tips en commentaar is natuurlijk van harte welkom :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik zie aan mezelf nog heel veel wat beter kan (rechtop zitten, handen stil, benen stil...) Maar ik hoor ook graag wat jullie er van vinden! Wes is echt een heerlijk dier en ik hoop dat ik nog lang van hem kan genieten!
De reden trouwens waarom er een bontje onder het zadel ligt is omdat Wes nog geen eigen zadel heeft, deze past wel maar was bij de schoft iets te breed waardoor hij nu wel past :).

Groetjes Sophie

Cinnepin

Re: Knappe Wes !

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:21

de video's kunnen niet bekeken worden, ze staan op prive

sterrexxx11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:22

Filmpjes zijn privé..

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 20:25

en nu?

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:30

Ik kan ze nu zien. Let er inderdaad op dat je je hand stil houd vooral tijdens het aangaloperen en goed mee gaat in de beweging met je handen ipv wiebelen of juist helemaal stil houden (vast zetten) van je hand.
Veder zijn jullie een leuk stel zeg!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:34

Eigenlijk mag alles aan jou wel wat stiller. Bij het lichtrijden als jij gaat staan gaan je armen ook omhoog.
En het lijkt alsof je erg onstabiel zit!

Maar wat een gaaf paardje. Heb altijd nog een zwak voor appie's heb er zelf ook 1 gehad :)

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:36

Cinnepin schreef:
Eigenlijk mag alles aan jou wel wat stiller. Bij het lichtrijden als jij gaat staan gaan je armen ook omhoog.
En het lijkt alsof je erg onstabiel zit!

Maar wat een gaaf paardje. Heb altijd nog een zwak voor appie's heb er zelf ook 1 gehad :)

Ben ik het mee eens, je wiebelt erg. Misschien is zitles handig. Het heeft mij erg geholpen ;)

asdfjkl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:45

Handen stiller, hakken laag, zwaarder zitten. De overgang van draf naar galop is nog erg onrustig, je hebt wel zelf al door dat je handen stiller moeten enz. Dus dat is al goed je weet dus al waar je aan kan werken! Leuk paardje als je les krijgt worden jullie vast een leuke combinatie! :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:23

Wat een gaaf ding zeg! Ik denk dat het ook zinvol is om wat les te gaan nemen en aan je zit te gaan sleutelen. Je zit je pony nu nog wat in de weg. Succes in ieder geval!!!

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 21:59

Ik zat al te wachten op je tips joolien! Ik zal je binnenkort even een pb'tje sturen of we een keer een afspraak kunnen maken !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 22:14

Haha is goed, ik hoor het wel :)