Oke, vandaag waren er dus onderlinge wedstrijdjes (voor manegeklantjes) ook wel genoemd, het bronze krentje.. (echt schattig) Dus kon er pas na 5en in de binnenbak gereden worden, aangezien ik nogal moe was, besloot ik toch maar in de buitenbak te gaan rijden (1 en al blubber) maar ach voor deze ene keer.. Dat had ik natuurlijk beter niet kunnen doen..
Eerst was het plan dat mijn vriendin foto's zou maken, maar de batterijen waren op, en toen kwam Esther (Shabash) langswippen...
Eerst lekker genieten van een lekkere massagebeurt..Oeiii dat voelt lekker zeg !
Oeeiiii...mmmm
We beginnen met een ongelukkige stapfoto..
Nogal gespannen en opgekropt..
En dan maar gaan draven, hij loopt nu al sinds hij kreupel is geweest zo, echt verschrikkelijk vooruit gegaan !
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgDrAtISI1nrzt714uX9Klsf4y*CTeSDCjUW6hrBcN2HiVmGLPTHihNPL4GU*sL53l83jd!oqHdz7LY*h*eyyuKZQMUL6OO0!M1G4D4Zejw/n(1).JPG?dc=4675453219466621104[/img]
Net aangedraafd, nog erg sterk, en valt tamelijk uit elkaar..
Een rondje verder, wel lekker voorwaarts en neerwaarts, maar valt ontzettend op zijn voorhand.. (Wat ook eigenlijk logisch is met zijn bouw..)
Al kijkend naar het zeil dat aan het einde van het hek lag...
Een volte inzetten...de achterhand er al beter achter (hierboven trouwens ook..) zo zie je maar.. zijn bouw kan ook een ander plaatje geven

Hij kan wel lopen hoor :lol:
Tja.. en toen kwam het gebruikelijke.. ik ga klieren moment.. (Ach wat wil je.. gillenden blije kinderen in de binnenbak, een flinke wind, en allemaal enge mensen die in het park lopen
Na een steigerbok, 4 benen in de lucht, kreeg ik het simpelweg niet meer voor elkaar om in het zadel te blijven zitten... :shock: (JA ER MAG GELACHEN WORDEN, HET DEED GEEN PIJN HAHA) Ik vind hem zelf errug gaaf haha
Dan toch weer opstappen, want ik laat me natuurlijk niet kennen..
Bob natuurlijk gelijk kwaad.. maar dat is zijn probleem..
Weer een poging tot bokken, maar ik trok zijn hoofd gelijk omhoog, wel errug ongelukkig... maar beter zo'n foto dan weer een enkeltje richting het natte zand..
Dan maar even van hand veranderen.. (Mijn slechte kant, ook die van Bob)
Bah al dat natte zand, ik trek mijn benen lekker hoog op !
Samen met Risky
De enige, tot nu toe mooie foto van mijn slechte kant.. Alhoewel ik er niet helemaal tevreden over ben..
En ook op deze kant natuurlijk mijn baasje uitproberen...
Zucht..
Nog even de andere kant op.. (mooie foto vind ik zelf !)
Nog een sta foto, erg charmant, zo met die cap op (Voor het eerst trouwens en op aanraden van vriendinnen !!) een vol met zand achtige laars... en mijn kont was ook helemaal nat en vies..
Oke nog wat feitjes, die mijn intructrice opnoemde..
1 : Ik hang teveel op rechts (met mijn hand, kun je op sommige foto's zien) Dit omdat hij daar vast zit, ga ik meer kracht zetten (heel fout)
2 : Tenen naar binnen (Maar gaat errug moeilijk op het moment met die stijve nog niet ingereden laarzen..)
3 : Schouders naar achter..
Wie heeft er nog meer opmerking

Ps. Dan te bedenken dat ik nog zo'n spierpijn had van vrijdag waar hij me er 2 keer in het park heeft afgegooid :cry:

!! Voor de rest zitten er ook een aantal mooie plaatjes tussen. Hoe groot is jouw paard??
) hoor, die cap hoort er gewoon bij op paardrij-foto's...