Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JudArthos schreef:Thanks voor de reacties!
Een makkelijk paard heb ik helaas (nog?) niet tot beschikking, maar wie weet
Wat de 3 jarige betreft, deze is letterlijk net onder het zadel dus springen zal nog wel een heeeele tijd duren, maar zat toch even met de vraag.
En thanks voor de tips! Zal het eens proberen als ik de kans krijg of als Gigi zover is
JudArthos schreef:Heb er vandaag na een stop van 3 maanden voor het eerst weer op gestapt, dus nog niet zo stabiel hahaha!
En ik denk inderdaad dat ik er teveel druk op laat leggen door mijn omgeving...
xLydiaax schreef:eerst veel balkjes mee pakken , gewoon een paar lijntjes maken net alsof je een parcour aan het springen bent maar dan alleen met balkjes op de grond.. en dan gewoon zorgen dat je steeds uitkomt en een keer terug schakelen en een keer wat meer vooruit rijden tussen die balkjes zodat je het zelf ook een beetje in de hand hebt.. en als je dan weet wanneer hij of zij niet uitkomt dan kun je daar aan werken voordat je een hindernis meer pakt .. en dan probeer je gewoon als je het gevoel hebt dat het goed gaat om een keer een laag kruisje te springen en zo gewoon proberen op te bouwen..