Omdat ik hier steeds meer last van heb (voornamelijk lichtrijden) dat mijn heel been alle kanten op vliegen zelfs als ik zoveel mogelijk mijn hakken uitdruk (en als ik het echt te veel uitdruk gaan mijn benen automatisch naar voren
), stap & doorzitten en soms galop heb ik er geen last van, maar bij het lichtrijden of galop dan gaan ze elke kant op, zelfs als ik mijn hak uitdruk (het is wel minder, maar het blijft nog steeds).Ik rijd op een manege (1x p/w), privélessen liefst niet (ik moet het dan zelf betalen, €20 p/30 min), zijn er oefeningen die je naast je paard doet om dit te verbeteren? (We mogen heel vaak voor ons zelf rijden, alleen zonder beugels doe ik beter niet, ik rijd zowat elke week op een paard dat heel vaak uit het niets schrikt van bv een ander paard dat al 10 minuten voor zijn neus loopt
)Foto's heb ik niet, nou ja wel van een jaar geleden maar mijn houding is stukke beter dan een jaar geleden

Edit ; typ foutje
, al heb ik dit een beetje geprobeerd deze week ( tenminste ; Dat denk ik. Ik voelde namelijk dat mijn benen meer 'op hun plaats' bleven
, ik hoop dat dit gaat lukken volgende week met oefenen
Veel oefenen!