Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en ook heel goed op je eigen houding letten. Als jij scheef zit is het voor de pony ook een stuk moeilijker. Annatje04 schreef:op de manege waar ik rij heb je ook een pony die stopt in galop in de hoek en eentje gewoon wanneer die zin heeft. degen die in de hoek stopt moet je steeds voordat je de hoek iin gaat een schop geven de andere pony bij die moet je gewoon je handen hoger houden dan normaal dan kan hij zijn hoofd niet om laag doen en dan kan hij dus ook niet stopen probeer het maar
Ik neem dat je het zo geleerd hebt in de les, maar zo los je niks op.Annatje04 schreef:op de manege waar ik rij heb je ook een pony die stopt in galop in de hoek en eentje gewoon wanneer die zin heeft. degen die in de hoek stopt moet je steeds voordat je de hoek iin gaat een schop geven de andere pony bij die moet je gewoon je handen hoger houden dan normaal dan kan hij zijn hoofd niet om laag doen en dan kan hij dus ook niet stopen probeer het maar
sereentjexme schreef:ik heb zelf les op een manege dus het niet zo dat ik niet weet wat ik doe! maar zal die oefeningen proberen thnx!!