Werken aan 1 tempo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nardxash

Werken aan 1 tempo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-14 16:39

Hallo bokkers, de laaste tijd merk ik dat het paard wat ik tij heel snel is en ik kan hem terugnemen maar het zou fijn zijn als ik aan een eigen tempo van de draf kan werken? Nu de vraag hoe? Het is van nature al een snel paard. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Gr ashley

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 16:49

Ten eerste bepaal jij het tempo! Dus harder is gelijk terug naar jouw tempo.
De mijne komt er ook heel graag onderuit, maar met zit en iets buitenhand (echt minimaal) terugnemen naar jouw tempo.
Dit gebeurt in stukjes, dus verwacht niet direct dat je hele rondjes in dat tempo kan lopen, maar dit kost wel wat tijd!
Om hem actief te houden hou je wel je been er aan, anders heb je kans dat ze alleen maar terugvallen in tempo.

Succes :).

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-14 16:53

Ess_Ramona schreef:
Ten eerste bepaal jij het tempo! Dus harder is gelijk terug naar jouw tempo.
De mijne komt er ook heel graag onderuit, maar met zit en iets buitenhand (echt minimaal) terugnemen naar jouw tempo.
Dit gebeurt in stukjes, dus verwacht niet direct dat je hele rondjes in dat tempo kan lopen, maar dit kost wel wat tijd!
Om hem actief te houden hou je wel je been er aan, anders heb je kans dat ze alleen maar terugvallen in tempo.

Succes :).
ten eerste bedankt voor je antwoord. Ik ga hiermee aan de slag en hou er rekening mee dat het tijd kost