Ik zit met een probleem wat alleen maar erger word en heb er al heel lang last van.
Ik zeg dit niet graag over mijzelf maar ik kan gewoon geweldig rijden, thuis loopt alles altijd lekker en als we op concours zijn ergens ver weg waar ik niemand ken loopt het meestal ook wel goed.
MAAR zodra we in onze Eigen kring rijden, waar ik veel mensen ken, of het een selectie is, maak ik altijd zulke stomme fouten!
Zowel dressuur als springen, een paar voorbeelden zijn de figuren gewoon verkeerd rijden, tempo ineens helemaal aanpassen, pony helemaal uit elkaar laten vallen, met springen gaan schuiven in het zadel, echt gaan jagen in plaats van netjes rijden, noem maar op! het begint vaak al met losrijden.
Onbewust ben ik gewoon heel zenuwachtig zodra er druk is, heb het de laatste tijd zelfs zo erg dat ik laatst kok halsend het pacours uit kwam terwijl het gewoon lekker rond sprong!
Ik weet echt niet meer wat ik hier mee moet! ik kan het allemaal zo goed en weet ook wel hoe het moet maar maak gewoon keer op keer de zelfde fouten en kan niet meer goed denken op zo'n moment.
Wedstrijd ervaring licht het niet aan, doe ik al vanaf mn 8e. Met oefenpacoursen gaat alles goed en van die pilletjes voor stress die mensen gebruiken met examens werkt ook niet

Heeft iemand tips voor mij? want zo blijft het niet lang meer leuk en dit gaat al minstens 4 jaar zo...