Dit is mijn 2de topic over Billy! Billy is een 13 jarige ruin met een hart van goud!
Ik heb hem gekocht toen hij 2 jaar stilstond (ik heb hem nu 1.5 jaar)
Hij is een springpaard, en werd vroeger altijd gereden door een man (dus Billy is redelijk sterk dacht ik...)
Nu ik hem meer zacht rijd, en vriendelijker ben (lesgevers vertelde mij dat ik hard moest zijn wanneer hij hard was) doet hij het veel beter! Hij is zachter en zachter aan't worden in mijn hand, en doet alles voor me!. Hier enkele rij foto's ..
-Springen, iets wat hij graag doet! Misschien iets te graag(?) Hij is zo enthousiast, en sterk. Soms kan ik hem niet houden, als hier tips voor zijn, of oefeningen? Shoot!

-Hier heb ik hem eens laten vrijspringen (bij mij de eerste keer) Dit deed hij vrij slordig vond ik. Maar wel grappig! Ik stond mee in de piste, maar hij bleef rondjes lopen & springen zonder ik erachter moest zitten! Hij heeft zeker deze sprong 5x achter elkaar gemaakt gewoon uit enthousiasme! Leukerd!

-Tussen het springen door even dressuur rijden! Tips zijn altijd welkom.

-Dressuur, zijn minder sterke kant.. Hij was deze dag heel erg vervelend en zijn aandacht was overal behalve bij mij.

-Deze foto wou ik er echt tussen zetten, gewoon omdat ik beloning heel belangrijk vind! Knappe man

-Het werd frisser, niet echt slim van me om te springen! Zo hevig dat hij kan zijn!

-Ik wou met balken werken, gewoon omdat hij dan misschien rustiger zou worden op de sprong. Maar hij reageert heel vreemd op balken op de grond, hij kent het precies niet goed? En ja de balken liggen ver uiteen omdat het de bedoeling was om deze in galop te nemen, maar hier ging meneer even draven omdat dat iets gemakkelijk is .. :p

-Nog zo'n rare foto, overdrijver!

-Hij is het beste wat mij ooit is overkomen, we zijn er lang nog niet. Maar ik weet dat hij zijn best doet!

Tips zijn ALTIJD welkom! Jullie kunnen ons volgen op facebook: https://www.facebook.com/mytwohorses?ref=hl