Citaat:
Kijk ook even naar hoe de eigenaresse en voormalige bijrijdsters rijden/reden... Ik denk dat je dan al een beetje de oorzaak van dat probleem ziet namelijk...
Dat zal ik zeker niet ontkennen...
Citaat:
Oplossen... Tsja, toch idd de harde manier, niet reageren is een tik enz... Maar ik denk dat dat ook iets is wat je met Jeroen kan bespreken, die heeft daar wel methodes voor als ik het me goed herinner...
En Jeroen helpt ook wel enzo, maar extra tips zijn altijd welkom natuurlijk
dus vandaar ook hier het berichtje
Dan nog zo'n punt... vandaag bijvoorbeeld in de buitenbak gereden... Oresa vind alles dus interessant en 'eng' (meer van tis leuk om ervoor weg te springen dan dat ze het echt eng vind) maargoed, ik kon nu dus helemaal niks... dan galoppeerde ze weer hard weg en kon ik haar niet terug nemen, dan zat ze weer met de neus in de lucht in de verte te kijken... Op het laatst ging het beter, ze liep meer zoals ik wilde alleen reageerde nog lang niet voldoende op mijn been, maargoed...
Iemand tips voor zo'n wegspringend paard waar je geen controle over hebt
?
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ze de laatste tijd vaak wordt losgegooid ipv gereden en dat ze naar mijn weten wel dezelfde hoeveelheid voer krijgt dus misschien moet ze gewoon echt haar ei kwijt... maargoed, keihard scheuren in een natte buitenbak vind ik nou niet echt verstandig