Fair Diamond een maand later.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Destiny22

Fair Diamond een maand later.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 09:48

Hiltje86

Re: Fair Diamond een maand later.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 11:12

Vorige filmpje kan ik niet meer zien :(. Maar ik vindt dit er aardig ontspannen uitzien! Het valt mij alleen op dat je heel veel aanspoort.. Dus zou proberen wat consequenter hierin te zijn als ik jou was. Succes met je leuke paard!

Loveyourself

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 11:16

Ziet er erg goed uit! Kan het vorige filmpje ook niet zien en inderdaad minder aansporen. Mooi paardje!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 12:57

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Ook het aantal foto's is niet volgens de eisen.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.