Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
heidy_wilco schreef:Op welke manier gaat ze erlangs? Gaat ze eerst goed op de hindernis af en daarna ineens keihard er langsrennen? Zoja, dan kan het uitproberen zijn. Heb altijd controle over het springen. Nooit ernaar toe laten crossen, hoe leuk jij en/of je paard het ook vind. Als ze gaan crossen en jij haar niet kan houden betekend dat jij geen controle hebt. Rustig erop af dus, in jou tempo. Echt dan op de rem zetten en dat hoef je echt niet lief te vragen hoor! Niet erbij langs sturen.
En heb je les? Dan moet je het even met je instructeur/trice bespreken.
sadekeshia schreef:heidy_wilco schreef:Op welke manier gaat ze erlangs? Gaat ze eerst goed op de hindernis af en daarna ineens keihard er langsrennen? Zoja, dan kan het uitproberen zijn. Heb altijd controle over het springen. Nooit ernaar toe laten crossen, hoe leuk jij en/of je paard het ook vind. Als ze gaan crossen en jij haar niet kan houden betekend dat jij geen controle hebt. Rustig erop af dus, in jou tempo. Echt dan op de rem zetten en dat hoef je echt niet lief te vragen hoor! Niet erbij langs sturen.
En heb je les? Dan moet je het even met je instructeur/trice bespreken.
Ja precies wat je zegt.. ze gaat er eerst vrij normaal op af en dan crost ze erlangs..
Ja ik heb weleens les maar niet in springenmisschien moet ik dat eens gaan nemen, dat zal vast helpen..
sadekeshia schreef:Oke! Na een paar keer was het gewoon afgelopen en deed hij het niet meer?
Ja ik vind springen toch altijd wel leuk dus les daarin kan ook wel