Lekker voor de 2e x toen in de buitenbak. Ze vond het zo spannend daardoor liep ze eigenlijk te diep. Maar dit blijft een leuke herrinnering dat ze zo der best deed.
SweetVanille
Geplaatst: 12-11-14 15:37
Jij durft...bereid je voor op het commentaar... Zelf zou ik me doodschamen voor zo'n foto, sorry..
Rijtechnisch: Zadel ligt te er naar voren, en tja, beestje loopt in de krul...
okee sirieus lees wat er boven staat. Mijn paard loopt snel te diep als ze iets spannend vind en dat ben ik nog aan het trainen...
_PatriciaH
Geplaatst: 12-11-14 15:48
Dan had je ook kunnen wachten tot je een betere foto had, dit ziet er niet prettig uit en het zadel ligt ook nog eens niet goed! De foto voegt hier helemaal niets toe...
Als nog mag ik plaatsen dat was voor haar een grote stap en idd heb al een ander zadel die was tijdelijk maar weet al waarom ik de vorige keer ben weggegaan hiervan af. ja rijtechnisch zijn we nu al weer stuk verder alleen alles heeft tijd nodig en dit was het begin stukje voor ons.
Splinterz
Geplaatst: 12-11-14 15:52
We weten niks over je paard.. Je schrijft dat ze het zo goed deed maar we zien toch 1 en ander wat niet goed gaat. Ok, paarden die gespannen zijn lopen anders maar misschien was het handiger geweest als je ook foto's van toen ze wél goed liep had geplaatst. Ons beeld is nu gelijk al heel heel heel slecht.
Edit: hier is al op geantwoord. En idd, je zadel ligt niet goed. Geen geklapper aan de kont gevoelt?