Sinds zaterdag hebben we een nieuw zadel en zondag en maandag ging t rijden.
Woensdag en vrijdag ging het helaas minder, maar vandaag was ze gelukkig wel weer wat fijner te rijden
Er mocht wat meer ontspanning en impuls bij, maar ik ben tevreden
Eigen punten van kritiek
Nistral mag ontspannender en meer door de kaak
Middendraf gaat met pieken en dalen, soms gebeurd er niks, soms versnellen we alleen maar, soms versnellen en verruimen we en heel soms gaat het heel erg netjes volgens het boekje hier oefenen we uiteraard ook gewoon op
Zelf mag ik mn benen veel stiller houden, het drijven/zwabberen gebeurd geheel onbewust schrok er toch wel van met het zien van het filmpje
Morgen heb ik weer les dus gaan we er zeker aan werken (mn instructrice gaat ook mee op wedstrijd dus die weet ook wel wat er fout ging)
Zelf ontspannen zitten vind ik ook nog wel moeilijk, maar daar goed opgelet met het rijden (helaas vergat ik daardoor wel weer de afwerking

En moet iets meer rijden alsof het niks is waardoor het er meer uitziet alsof het vanzelf gaat.
Al met al ben ik zeer tevreden
We hebben de punten voor de L1, maar ik ga nog lang niet over omdat de aanleuning en ontspanning nog niet perfect is en zelf is mn houding soms nog om te janken en die zwabber/drijf benen moeten ook veeeeel minder (daarnaast is het wijken ook nog lang niet bevestigd etc)
26 november mogen we weer officieel

Hier het filmpje van de proef (proef 5)
commentaar mag zeker, maar wel vriendelijk en onderbouwd

We hebben les dus komt zeker goed, maar tips van bokkers zijn uiteraard ook zeer welkom
https://www.youtube.com/watch?v=LSIUfur ... e=youtu.be
Ohja we waren 2e (van de 6) met 185 punten