Hier weer eens een topic van mij en Ebje.
Begin dit jaar zijn we begonnen met starten in de B. Thuis gaat dit eigenlijk heel goed. Alleen op vreemd terrein is dit drama..
Proeven met hele erge spanning, vliegles, of gewoon echt niet rondkomen.. enkel keertje gaat het redelijk en scoren we toch wat.
A fijn gelukkig mochten we dit weekend thuis
Al had ik wel even de kriebels net voor ik de ring in ging, laat ze me niet in de steek? Doet ze het?Maar gelukkig deed ze braaf der rondje. Heb best op safe gereden omdat ik in april voor het laatst thuis gestart had en dus wel weer is een ontspannen proef wilde.
Ook hadden we vrijdag voor het eerst een marathon gereden voor de wagen en had ik aardig wat spierpijn verwacht
Plus dat ik het idee had dat het zadel niet goed ligt en merkte dat ze hier op reageerde. (Afgelopen maandag is de zadelmaker geweest en heb helaas gelijk.. vrijdag gaan we voor een ander zadel)
Het waren geen wereld proefjes maar we hebben gedaan wat er gevraagd werd en na “omstandigheden” was ik dik tevreden.
Halsstrekken werd beloond met 2 8en en verder hadden we een hoop 6en en 7ens en 1 x een 4
Uiteindelijk zijn we van de 10 deelnemers 2 x 1e geworden met 199 en 205 punten. Teller staat nu op B+17
Ik heb niet veel foto’s.. maar in ieder geval “iets” om met jullie te delen
Paspoortje:
Ebbeny
Merrie
Johnson x Ferro
5 jaar
1.64 mtr

Bedankt voor het kijken

(Te korte zweetbladen, zweetblad eindigt in mijn knieholte, haha).
Veel plezier en veel plezier straks in de L1.