Zaterdag 25-10 en zondag 26-10 had ik samen met mijn paard een wedstrijd weekend.
Day-dream is een 6 jarige merrie met de afstamming Johnson x Ferro en is rond de 1.70 groot.
Het is een enorm sensibel paard en wilt enorm graag voor je werken, dit levert wel eens zo mis communicaties op.
Wij lessen 2x per maand bij Moniek van Dijk.
Zaterdag gingen we voor de 2e keer naar een vreemd terrein, Day was echt heel braaf en keek nergens van op... Echter in de proeven na de galop teveel spanning, daarna in de los rij bak nog even der aangereden en vol vertrouwen de 2e proef gaan rijden helaas weer teveel spanning opgebouwd tijdens de proeven... Uiteindelijk eindigde we met 169 en 171 punten.
Thuis heb ik der steeds beter voor elkaar kwa spanning en ik ging ook niet met de gedachten op wedstrijd om drie winstpunten te rijden meer puur voor de ervaring.
Zondag thuis wedstrijd, in de 1e proef liep ze eigenlijk best wel lekker en had ik stiekem wel een klein winstpuntje verwacht, hier reed ik 172 punten.
In onze 2e proef heb ik af gegroet, teveel spanning en kreeg er niet meer gecontroleerd...
Daarna was het pauze en heb ik der nog even door gereden in de wedstrijd baan, uiteindelijk liep ze weer fijn en rustig.
Samen met mijn instructrice hadden we al besloten dat het puur voor de ervaring is op dit moment om te gaan starten, zoveel mogelijk kilometers rijden en genieten.
Er zijn nog een aantal leuke foto's geschoten, kijk en geniet.
We gaan nu deze laatste 2 maanden hard bikkelen en trainen tot we die spanning onder controle hebben en dan is het de bedoeling om der weer in januari te gaan starten.

En hier mijn supporters, mijn lieve vriend die er altijd voor mij is en me altijd steunt en goed zijn best doet om mij te helpen met Day-dream.
En rechts mijn tante die vandaag Day-dream kwam bewonderen.

Groetjes Denise