Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Samblabla schreef:Natuurlijk vinden ze het niet leuk. De mijne heeft er bijvoorbeeld nooit zin in maar om der in lichamelijke conditie te laten blijven en haar energie kwijt te laten worden longeer en rij ik haar. Ze staat overigens wel de de halve dag buiten in de wei. Maar ik denk wel dat de meeste paarden het er zich bij neer hebben gelegd anders lagen de meeste ruiters er allang af.
Samblabla schreef:We zullen het nooit zeker weten maar ik denk niet dat ze denken 'heeee wat leuk, ik moet werken' het is toch wel weer een belasting. Net zoals de meeste mensen geen zin hebben om te werken hebben paarden dat misschien ook wel. Ik had die eerste zin uit mijn eerste post wat specifieker kunnen uitleggen.
Samblabla schreef:We zullen het nooit zeker weten maar ik denk niet dat ze denken 'heeee wat leuk, ik moet werken' het is toch wel weer een belasting. Net zoals de meeste mensen geen zin hebben om te werken hebben paarden dat misschien ook wel. Ik had die eerste zin uit mijn eerste post wat specifieker kunnen uitleggen.
saskiakefie schreef:Samblabla schreef:We zullen het nooit zeker weten maar ik denk niet dat ze denken 'heeee wat leuk, ik moet werken' het is toch wel weer een belasting. Net zoals de meeste mensen geen zin hebben om te werken hebben paarden dat misschien ook wel. Ik had die eerste zin uit mijn eerste post wat specifieker kunnen uitleggen.
Ohja is dat zo? Zou niet zo best zijn..
unihorses schreef:denisesilver schreef:Mijn pony wordt erg irritant als ik hem niet rijd, ook als ie nog niet in conditie staat. Het is wel echt een werkpony houdt niet zo van stilstaan
hoe hou je je pony ben ik dan benieuwd? stal, wei, padock?
IsaCalixa schreef:Tja, ik denk dat er ook wel weer verschil in zit met wat je doet, zoals ik al in de beginpost zei denk ik dat de meeste paarden buitenritten wel leuker vinden dan in een bak rondjes lopen. Maar volgens mij vinden sommige paarden bijvoorbeeld springen wel echt leuk om te doen. Maar dressuur dan weer bijvoorbeeld, daar heb ik zo mijn twijfels over..
Knakker schreef:.
Dat een paard een buitenrit leuker zou vinden als het bakwerk, dat is een menselijk idee.
Op een buitenrit ziet een paard meer, is ietsje frisser en dat wordt door een mens gezien alsof een paard het leuker vind.