zodra hij iets engs ziet is hij weg, rent door mijn hulpen heen en ik word puur passagier.
We hebben nu een keer gehad dat hij in de bocht bijna eronderuit ging en een keer dat hij dwars door de bossen ging. ( korter naar huis
\) ( ik ben er nog niet afgevallen, maar denk dat hij doorrent naar huis)inmiddels , zeg ik eerlijk, ben ik gefrustreerd met hem en kan ik beter niet meer op stappen.
dit omdat het niet veilig is natuurlijk, maar gefrustreerd rijden hem ook niet beter maakt. Tevens merk ik aan mijzelf dat als ik iets aan zie komen dat ik begin te zuchten, daar gaan we weer. En dat is dubbel fout.
Maar hoe pak ik dit nu aan?
mijn instructrice stelt voor een ander bit en een thiedemann, tevens stelt ze voor om te droog mennen achter hem. Echter zie ik dat niet zitten, want ik kan niet over hem heen kijken dus zie niet goed wat er aan komt.
Iemand anders erop? dat vind ik eng qua verantwoordelijkheid. Plus wil ik er niet zomaar iemand op zetten, maar wie dan wel? Genoeg 14 jarige meisjes die het willen proberen, maar dat wil ik niet.
Het is een kleine C- pony dus dat maakt het ook lastig.
Hem wegbrengen? iemand anders hem laten corrigeren? Wie dan? en de kosten zullen enorm zijn. En eerlijk is eerlijk zoveel geld heb ik denk ik niet.
Lessen? waarin dan? We hebben nu 1x in de week rijvereniging les. Dat gaat best redelijk. zal bakwerk hem buiten beter maken? In de bak is hij vrij sloom en buiten dus vrij pittig.
Verkopen? en er iemand anders mee opzadelen. dat knaagt aan mijn geweten, plus wil ik niet dat hij word door verhandeld.
ps grondwerk doen we en veel ook, 7 games zijn bekend. Op de grond wandelen wilt hij in mijn ruimte komen maar blijft wel bij mij. Bij mij is het namelijk veilig. Ik denk dat hij mij mist als ik erop zit?
ik longeer en reed hem om de dag. Plus staat hij een hele dag buiten en geen krachtvoer.