Sinds dik twee maanden is Gucci weer terug van de opfok en ben ik hem rustig aan wat gaan rijden.
Voordat hij naar de opfok is gegaan hebben we hem zadelmak gemaakt en mocht hij daarna lekker zijn hoofd leeg maken en gaan groeien.
Op het moment is hij twee maanden onder het zadel en hij pakt het super goed op vandaar dat ik een topic aan wilde maken.
We rijden twee keer in de week ongeveer 20 minuten en voor de rest staat hij lekker in het weiland bij zijn vriendjes soms maken we nog een wandelingetje door het bos maar daar blijft het ook bij.
Guilty By Gucci
3 jaar
1.65 hoog
ruin
V Belissimo M

Waar ik zelf om moet denken:
- hakken laag houden
- handen laag ( ik probeer hem op de een of andere manier soms op te tillen alleen wil dat nog niet helemaal slagen
)- rechtop zitten
- niet piano spelen
September:
( fotos staan niet op volgorde. Uiteraard doen we het rustig aan en stappen we veel tussendoor.)
1.

2.

3.

4. Zo begon het met galopperen... Ik zet het er toch bij om het verschil te laten zien.

5.

6. stukje binnenhoefslag

Oktober:
Helaas werd het wat donker en zijn de fotos niet helemaal scherp maar zo hebben jullie wel een beeld hoe het nu, een maand later, gaat.
7.

8.

9. Het verschil in de galop...

10. Weer een stukje rechtuit.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Bedankt voor het kijken!
ik zou dit dier ook nog even de opfok ingooien totdat je weet dat hij zowel mentaal als fysiek er 100% klaar voor is. Better safe than sorry en ik denk dat dit dier er veel baat bij kan hebben. Hij is inderdaad nog erg puppy!