Hoi allemaal!

Sinds een half jaar rij ik in de manegeles op Barilla, een hele leuke 9-jarige merrie die is opgeleid tot Z-niveau. Als combinatie zitten we tussen B en L1 niveau in, afhankelijk van hoe relaxt en geconcentreerd ik zelf ben

Hoe frustrerend het ook is om drie stappen vooruit, twee achteruit te maken, het blijft een geweldig leuke uitdaging om op haar te rijden en zo veel van haar te leren! Ik ben dan ook heel benieuwd naar jullie tips die ik in de les kan meenemen. Wees ook alsjeblieft niet bang om commentaar te geven, dat heb ik graag!

Als eerst twee filmpjes die twee weken geleden tijdens een 'dressuur demonstratie' op mijn manege zijn genomen. Helaas sloegen de zenuwen hier flink toe en vergat ik werkelijk álles. Je ziet hier wat er gebeurt als ik verstijf in het rijden en de regie uit handen geef.. Gelukkig zitten er ook een paar fijne stukjes tussen!
En de poging tot galop die mislukte

Enkele foto's van deze dag:
1.

2.

3.

Daarnaast heb ik enkele foto's van de FNRS wedstrijd die een week daarvoor werd gehouden. Hier reden we voor de tweede keer F12, die we afsloten met 228 punten en een eerste plaats!

4. Losdraven met een wat langere teugel. Ik heb het idee dat ik haar nog meer had moeten geven om haar lekker over haar rug te laten lopen, maar dit vind ik lastig te zien

5. Dit vind ik een fijne foto. Ik heb mijn been er aan, goed contact op beide teugels en ze reageert op mijn hulpen

6. Tot slot een foto van de proef, waar ze heerlijk ontspannen en op mijn tempo liep. Hier willen we weer naar toe!

Bedankt voor het kijken!