Dressuur training met Ixquisa

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Heleennn

Dressuur training met Ixquisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-14 18:48

Hoi,

het leek me leuk om na lange tijd nog eens een topic te openen in HAW. Ixquisa is nu zes en we zijn inmiddels op wedstrijd geweest en starten dan in de e5 en e7 (de laagste proefjes), we springen ook wel eens voor de afwisseling maar we zijn eerder voor de dressuur :D

Hier zijn de fototjes :)

hier zit ik lekker scheef %)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hier vind ik ze fijn lopen :)
Afbeelding

Tips en commentaar zijn uiteraard welkom, want ik zet het op HAW, maar wel onderbouwd graag, dan kan ik er uit leren :)

Doei! :wave:

Afbeelding

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 18:57

leuk stoer paard hoor!
Gaat niet eens zo verkeerd, wel vielen mij je handen op, probeer ze dichter bij elkaar te houden, niet te wijd! succes!

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-14 19:02

Knakker schreef:
leuk stoer paard hoor!
Gaat niet eens zo verkeerd, wel vielen mij je handen op, probeer ze dichter bij elkaar te houden, niet te wijd! succes!

oké daar denk ik aan! Bedankt :D

goldenarrow

Re: Dressuur training met Ixquisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 09:45

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.