Billy @ work deel 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LisaDV

Billy @ work deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 13:42

Hoi allemaal!

Hier zijn we weer! Ons vorige topic was: Billy@Work
We hebben weer goede trainingen achter de rug! En heb de laatste weken serieuze stappen genomen samen met Billy!
Ik leg het uit aan de hand van foto's :D

1. Week van 15-09 hebben we veel gesprongen! Er was nog veel werk aan voor de brevetten! Zoals je misschien wel kan zien, is Billy hevig tijdens het springen.
Afbeelding

2. We zijn vorige week (Zaterdag 20-09) Ons A brevet gaan afleggen! (Enkel in België)
En we waren met glans geslaagd! *\o/*
Afbeelding

3. Een foto van na het dressuur onderdeel, het dressuur onderdeel ging beter dan het springen! Normaal is het andersom :D
Afbeelding

4. Dan heb ik Billy zijn vorige baasje aangesproken, en ze vertelde me dat zei Billy altijd reed met een Mexicaanse neusriem bij het springen. Dat ben ik dan meteen gaan kopen! En ik ben verschoten van het effect wat het gaf op hem! Dit is 90cm! Supertrots, want ik ben een bangere ruiter.
Afbeelding

5. Hier nog een foto van Zondag! Hij deed het zo goed! Ben fier op hem, maar ook een beetje op mezelf! Dit is gewoon 1 meter! Ben zo fier op men mannetje, ben blij dat hij dit allemaal voor me doet <3
Afbeelding

_Sofie

Re: Billy @ work deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 17:05

Het ziet er niet verkeerd uit! :)
Probeer er alleen op te letten dat je je tenen mooi naar binnen houdt.
Op foto 5 valt me opdat je erg ver uit het zadel komt en je contact helemaal weg gooit.
Hou je billen wat meer naar achteren en steun iets minder op de hals.

goldenarrow

Re: Billy @ work deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 18:01

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.